neljapäev, 28. jaanuar 2010

Energiatöö

Mulle meeldib valge valgusega keha skänneerimine .
Alustan pealaest ja lasen kõik valgeks minna , kuni varvasteni.
Meie kehades on mõttemustrite ja emotsioonide võrgustikud. Ma teadvustan, kujustan neid nagu kapillaarveresoonestikku
või nagu närvisisüsteemi . Kõik see on meie kehas väga tihedalt põimunud ja seotud keha füsioloogiliste süsteemidaga.
See ongi alatedvus või programm, kehateadvus, mis meid juhib.
Mul on suur aukartus selle programmi suhtes.
Olen tegelenud 10 aastat või enam oma programmidega , väga tedlikult, kasutades väga mõjusaid tehnikaid, kuid ikka tundub - sellest ei piisa.
Vaatamata sellele , et sel on olnud tohutu tähtsus minu elule , on ikka tunne et vaid mõni protsent vajaminevast tööst on tehtud.

Igaühel on oma asi õppida ja mulle praegu tundub , et see kestab terve elu . Ja hea on kui siiski hakkama saad.
Targad , ütlevad , et see kestab 5-500 elu, enne kui mingi teemaga ühele poole saad.
Oleneb sellest kui andekas keegi on. Õigem oleks öelda kui avatud ja aus keegi endaga on . Kuidas on lood tema egoga !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar